agencja marketingowa




Agencja marketingowa – dopasowane usługi do Twojego biznesu!

Cennik usług

Jeśli chcesz dokładnie dowiedzieć się, ile będzie kosztować SEO pozycjonowanie Twojej strony www, skontaktuj się z naszym doradcą. Koszty tego procesu są bowiem zależne od wielu różnych czynników. W związku z tym u nas wycena usługi jest zawsze indywidualna, a przy tym całkowicie bezpłatna i niezobowiązująca.
Wszystko, co musisz zrobić, to podać nam podstawowe dane na temat witryny internetowej oraz fraz kluczowych, na które chcesz się promować. Zespół specjalistów zajmie się analizą tych informacji, zweryfikuje konkurencyjność branży, w której działasz i przygotuje kosztorys prac. Sprawdź już teraz, co znajduje się w cenie oraz jakie modele rozliczenia proponujemy!

cennik usług

Koszt pozycjonowania SEO – za co płacisz?

Pamiętaj, że w porównywaniu z np. reklamą Google Ads proces SEO pozycjonowania jest złożony, wieloetapowy i często trwa wiele miesięcy. Na cenę jego realizacji wpływa wiele czynników, w tym m.in.:

branża, w której działasz – przede wszystkim pod kątem konkurencji na frazy kluczowe,

jakość Twojej witryny – np. czy wymaga głębokiej optymalizacji, a nawet zbudowania od podstaw, 

rodzaj strony internetowej – firmowa wizytówka, sklep online, rozbudowany portal itp. 

nieustanną analizę efektów prowadzonych działań marketingowych. 

Proces pozycjonowania zawsze poprzedza analiza SEO, wliczona w koszt współpracy z naszą agencją marketingową. Na tym etapie oceniamy witrynę, sprawdzamy konkurencję, dobieramy frazy kluczowe i realizujemy wiele innych ważnych zadań. Kończy się on przygotowaniem raportu, na podstawie którego zespół specjalistów zajmie się optymalizacją serwisu. Obejmuje on m.in. tworzenie nowych treści czy usuwanie błędów w kodzie.

Następnie rozpoczynają się tzw. działania off-page, czyli prowadzone poza stroną internetową. Obejmują one m.in.:

budowę profilu linkowego domeny, 

przygotowanie i publikację treści, np. artykułów sponsorowanych, 

konfigurację narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, 

stały monitoring efektów i ich raportowanie klientowi. 

Płatność za efekty pozycjonowania lub abonamentowa – zdecyduj sam!

Decydując się na współpracę z nami i zlecając analizę SEO oraz pozycjonowanie strony, będziesz mógł wybrać jeden z dwóch modeli rozliczeń. Pierwszy to płatność za efekty, w którym:

• koszt stały jest bardzo niski, symboliczny,
• opłata zmienna jest pobierana od każdej frazy kluczowej dopiero po osiągnięciu pozycji TOP10 w Google,
• możesz ustalić maksymalny budżet na reklamę.

Druga opcja to rozliczenie abonamentowe. W tym modelu masz pewność niezmienności kosztów przez cały czas trwania umowy, dzięki czemu planowanie budżetu firmy jest dużo łatwiejsze. Ze swojej strony gwarantujemy precyzyjny dobór fraz kluczowych oraz stosowanie najlepszych metod pozycjonowania witryny.

cennik usług

Skontaktuj się z nami i poznaj cennik SEO pozycjonowania!

Zarówno opłatę za efekty, jak i abonamentową, ustalamy indywidualnie po przeprowadzeniu analizy SEO. Jeśli więc chcesz poznać cennik pozycjonowania, najlepiej już dziś zgłoś się do nas. Gwarantujemy przejrzyste i uczciwe warunki współpracy, w tym brak kosztów ukrytych. Niezależnie od wybranego modelu rozliczenia zawsze działamy profesjonalnie, jesteśmy w stałym kontakcie z klientami i regularnie raportujemy efekty pracy.